دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ۲۹ بهمن با رؤسا

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علیرضا نظام‌آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ۲۹ بهمن در دیدار با رؤسا، مدیران گروه‌های آموزشی، اساتید و کارکنان دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی بر شیوه مدیریتی مبتنی بر وفاق و همدلی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: این نشست در راستای به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشکده و بهره‌مندی از نقطه‌نظرات و پیشنهادات اعضای هیئت علمی است تا ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات دانشکده علوم انسانی و بر اساس اطلاعات کافی بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.

نظام‌آبادی با بیان اینکه دستیابی به نتیجه دلخواه در فضای وفاق و همدلی و بر اساس خردجمعی صورت می‌پذیرد، افزود: برگزاری این نشست‌ها برای ارتقاء کیفیت و بهبود شرایط دانشکده علوم انسانی برگزار می‌شود و با همدلی و هم‌اندیشی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها با هر تنوع فکری به این مهم می‌توان دست یافت.

سرپرست دانشگاه آزاد اراک با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی نزدیک به ۱۱ برابر شده است، خاطرنشان کرد: با افزایش بودجه فرهنگی، انتظار می‌رود دانشکده علوم انسانی در زمینه فرهنگی فعالیت خود را گسترده‌تر و متمرکزتر کند.

وی با تأکید بر اینکه هر کس باید در حوزه تخصصی خود با ژرف‌اندیشی مشکلات را بررسی و راهکارهای مناسب ارائه کند، اظهار کرد: از جمله پیشنهاداتی که در راستای رفع مشکلات مالی و تأمین منابع مالی جدید برای دانشگاه ارائه شده و پس از بررسی‌های انجام شده تحقق یافته، تشکیل کمیته جذب دانشجو و اخذ مجوز راه‌اندازی پرورش ماهی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک است.

دبیر هیئت امنای استان با اشاره به اینکه باید با نگاه ویژه‌ای به پیرامون خود و استفاده از تجربیات دیگران سعی در حل کیفی مسائل داشته‌ باشیم، اظهار کرد: همه ما باید خود را عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانسته و جهت بهبود عملکرد نسبت به گذشته تلاش کنیم.

وی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم انسانی خواست تا نسبت به امر پژوهش در حوزه علوم انسانی بیش از پیش اهتمام بورزند و گفت: با توجه به بخش‌نامه و آیین‌نامه‌های جدید پژوهشی، بسیاری از مشکلات امور پژوهشی برطرف شده و دانشگاه نیز در این زمینه، بستر‌سازی لازم را فراهم می‌کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک در پایان ارائه طرح‌های پژوهشی و کاربردی برای واحد اراک و استان مرکزی را در اولویت دانست و عنوان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به ترغیب انگیزه دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.