شرکت ۱۱ هزار و ۴۳۷ خیر در طرح اکرام ایتام استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مهندس محسن ولیئی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این تعداد خیر، سرپرستی ۳ هزار و ۱۰۰ یتیم را در استان مرکزی عهده دار می باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط حامیان به این نهاد پرداخته شده است ادامه داد: هر فرد می تواند با پرداخت حداقل ۲۰هزار تومان حامی یک یتیم باشد و در این امر خیر مشارکت نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان مرکزی همچنین ابراز داشت: در حال حاضر ۲هزار و ۵۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان مرکزی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی مددجویان شهری هستند و پیش بینی می شود در سالجاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه درمان برای این افراد هزینه شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از ۱۸۰ مرکز طرف قرارداد کمیته امداد امام(ره) این استان هستند و مددجویان از این خدمات بهره مند می باشند.

وی با بیان اینکه درسال گذشته ۱۲۵ میلیون تومان در راستای خدمات فرهنگی هزینه شده است اضافه کرد: در حوزه فرهنگی در حال حاضر ۵ هزار و ۴۰۰ دانش آموز از خدمات تحصیلی کمیته امداد امام(ره) این استان بهره مند هستند.

ولیئی همچنین اظهار داشت : در حال حاضر ۱۸۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) این استان می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان مرکزی در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۸۰ هزار خانوار به صورت موردی و مستمر مورد حمایت این نهاد قرار دارند و این نهاد خدماتی از جمله فرهنگی، جهیزیه، اکرام، اشتغال و خدمات حقوقی ارائه می دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.