هزینه هفت هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک برای تملک

سرپرست شهرداری اراک گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون، هفت هزار میلیارد ریال از بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ را برای تملک املاک در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر هزینه کرده است.

«مجتبی قاسمی» افزود: بازگشایی معابر شهری از مهمترین پروژه‌های شهرداری اراک است و در ۲ ماه اخیر، ۱۹ مورد ملک که از اولویت‌های تملکی شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری بود، تملک و تخریب شده است.

وی بیان کرد: در راستای بازگشایی خیابان سید الشهدا(ع) و اتصال آن به خیابان دانشگاه، ۲ بلوک چهار واحدی تملک و تخریب شده است.

سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تسریع در عملیات اجرایی طرح معبر ۲۴ متری، چهار ملک و برای بازگشایی، یکی از مهمترین معابر شهری اراک(ادامه بلوار غدیر)، ۹ ملک در محله سنجان تملک و تخریب شد.

قاسمی تصریح کرد: در راستای بازگشایی خیابان شهید فردین‌پور و انتهای کوی حضرت ولیعصر(عج)نیز در ۲ ماه اخیر چهار ملک تملک و تخریب شد.

وی تاکید کرد: بازگشایی مسیرهای هدفگذاری شده با جدیت تمام دنبال می‌شود و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

خدمات دهی رایگان حمل و نقل عمومی شهرداری اراک در سه روز ابتدایی مهرماه

شهردار اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهرداری اراک در سه روز ابتدایی مهرماه امسال با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، رایگان است.

قاسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در روزهای نخست مهرماه، ترافیک شهری افزایش پیدا می‌کند، در راستای افزایش و تشویق شهروندان به ویژه دانش‌آموزان برای استفاده از حمل و نقل عمومی این مهم از اول تا سوم مهرماه اجرایی می‌شود.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ساکن است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.