بازگشت ۹۵ درصد زائران اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۹۵ درصد زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به سرزمین آفتاب بازگشتند.

«مهرداد جهانی» افزود: ۱۷ هزار زائر اربعین از بیست و هفتم مردادماه تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی به مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چزابه اعزام شدند که بیش از ۹۰ درصد این افراد به استان بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد این افراد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی، از استان به مرز مهران و ۱۰ درصد به مرزهای خسروی، شلمچه و چزابه جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۳۰ نفر از کارشناسان و راهداران این اداره کل در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) در شهرستان مهران حضور دارند و تا بازگشت تمامی زائران به استان در این شهرستان مستقر هستند.

جهانی گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از این استان وظیفه جابه‌جایی مسافران اباعبدالله الحسین(ع) به مرزهای کشور و جهت مخالف را برعهده دارند.

وی ادامه داد: اعزام زائران به مرزهای غربی کشور توسط سه پایانه مسافری در شهرستان‌های اراک، ساوه و خمین و ۴۸ شرکت مسافری در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی انجام شده‌ است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.