واگذاری منازل ویلایی شهر جدید امیرکبیر ‌نیمه نخست سال ۹۴

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مهدی زندیه‌وکیلی بعد از ظهر امروز در آئین درختکاری مشترک با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر اظهار داشت: شهر جدید امیرکبیر با هدف ایجاد شهری سبز در حال احداث است.

 وی با بیان اینکه در راستای ایجاد فضای سبز در اراک اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی اقدامات خوبی در راستای گسترش فضای سبز در شهر اراک در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به درختکاری در حوزه علمیه خاتم‌الانبیا، پارک کلاله و شهر جدید امیرکبیر اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: در طراحی‌های انجام شده در شهر جدید امیرکبیر مقرر شد بیشترین فضای سبز در این منطقه در نظر گرفته شود.

زندیه‌وکیلی با اشاره به اینکه شهر جدید امیرکبیر با رویکرد جدید شرایط زیست محیطی توأم با آرامش و فضای سبز و دارای نشاط در حال احداث است، اظهار کرد: در این شهر منازل ویلایی مسکن مهر با ۲۰۰ متر مربع حیاط و ۱۰۰ مترمربع اعیانی برای ساکنین تا پایان نیمه نخست سال آینده واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید امیرکبیر با دیدگاه باغ‌شهر و الگوی خاص برای زندگی افراد طراحی شده است، خاطر ‌نشان کرد: هم‌مرز بودن با منطقه حفاظت شده ۷۰ قله و تالاب میقان به عنوان فرصت‌های زیست محیطی شهر جدید امیرکبیر مطرح هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: شهر جدید امیرکبیر به عنوان شهری با موقعیت ممتاز در کنار بزرگراه برای کسانی که می‌خواهند به صورت موقت یا دائم در مکانی سبز و با نشاط زندگی کنند احداث شده است.

وی استفاده از گونه‌هایی سازگار با محیط در این شهر را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقای فضای سبز این منطقه اعلام و بیان کرد: ایجاد شهری سبز و با نشاط برای زندگی توأم با آرامش شهروندان از اهداف اصلی ایجاد این شهر به شمار می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.