درگذشت رئیس انجمن فرنگی ادبی امیرکبیر (اراکی های مقیم تهران)

http://www.ilna.ir/news/mi_news/show/1391/12/SlideShow/57838.jpgپیکر محممدباقر صدرا رئیس انجمن فرنگی ادبی امیرکبیر (اراکی های مقیم تهران) که در آخرین جمعه سالجاری پس از ۷۷ سال تلاش بی وقفه در عرصه فرهنگ و ادب پا در منظومه جهان آخرت نهاد طی مراسم باشکوهی صبح امروز از محل تالار وحدت تهران به سوی قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر محممدباقر صدرا رئیس انجمن فرنگی ادبی امیرکبیر(اراکی های مقیم تهران) که در آخرین جمعه سالجاری پس از ۷۷ سال تلاش بی وقفه در عرصه فرهنگ و ادب پا در منظومه جهان آخرت نهاد طی مراسم با شکوهی صبح امروز از محل تالار وحدت تهران به سوی قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا در این مراسم که جمع کثیری از شاعران و ادیبان و دوستداران فرهنگ و ادب کشور حضور داشتند جمعی از شعرا در رثای آن مرحوم اشعار خود را سرودند. گفتنی است محمد باقر صدرا فرزند مرحوم آیت اله محمد تقی صدرای اراکی بود وی در سال ۱۳۴۴ به همراه جمعی از همفکرانش انجمن فرهنگی و ادبی امیرکبیر را در تهران پایه گذاری کرد و این انجمن مبدل به یک پایگاه برای روشنفکران و فرهیختگان اهل فرهنگ اراک شد و بطور مستمر طی ۴۵ سال آخرین چهارشنبه هر ماه دوستداران فرهنگ و ادب را گردهم می آورد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. گل اینترنتی گفت:

    سلام.وبسایت جامعی دارید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.