واگذاری ۱۵۴ هزار شماره تلفن همراه به متقاضیان استان مرکز

به گزارش مرکزی دیلی ، مسعود مشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با واگذاری این شماره ها هم اکنون یک میلیون و ۱۳ هزار و ۱۳۲ شماره در استان مشغول به کار می باشند و ضریب نفوذ تلفن همراه نیز به ۴۲.۷۰ درصد ارتقاءیافته است.

وی تعداد ایستگاههای BTS را ۴۳۰ ایستگاه برشمرد و اظهارداشت: این ایستگاهها درجاده های اصلی استان به طول ۸۲۴کیلومتر و ۵۷۷کیلومتر جاده های  فرعی تحت پوشش شبکه همراه اول می باشند و این در حالی است  که تمامی ۳۱ شهر استان و همچنین ۹۴۶روستا به طورصد در صد تحت پوشش این شبکه می باشند.

تنها دو روستای استان دارای ارتباطات مخابراتی نیستند

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اشاره به توسعه ارتباطات روستایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از مجموع یک هزار و ۶۵ روستای استان یک هزار و ۶۲ ۶۲ روستا دارای ارتباطات مخابراتی می باشند و تنها دو روستا از این تکنولوژی بی بهره اند.

مشیدی با بیان اینکه ۹۴۶روستا دارای تلفن خانگی می باشند اضافه کرد: همچنین با نصب و راه اندازی ۲۰ ایستگاه GSM روستایی در سال ۹۱ و اجرای برنامه رومینگ روستایی، در مجموع ۷.۹۹درصد جمعیت روستایی  استان تحت پوشش خدمات مخابراتی می باشند و این در حالی است که در راستای تحقق دولت الکترونیک بعنوان پیشخوان دولت، ۲۷۱ دفتر ICTروستایی نیز تاسیس و راه  اندازی شده است.

واگذاری ۲۱ هزار شماره تلفن ثابت در استان

وی اضافه کرد: با اجرای بیش  از ۶۳۳کیلومتر شبکه فیبرنوری در سال ۹۱ در حال حاضر ۲۸۰۰کیلومتر شبکه فیبرنوری در سطح استان فعال می باشد  که این امر شبکه زیر ساخت مطمئن و با ظرفیت  بالایی را برای انتقال بسیاری از ارتباطات مخابراتی فراهم نموده است.

مشیدی با بیان اینکه در سال ۹۱قریب به ۲۱ هزار و ۹۱۴ شماره تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است افزود: در حال حاضر۵۴۳ هزار و ۸۰۲ شماره تلفن ثابت مشغول بکار است و ضریب نفوذ تلفن ثابت  استان به ۳۸.۶درصد ارتقاء یافته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.