۳ باشگاه ورزشی در استان مرکزی در آستانه تعطیلی است

به گزارش مرکزی دیلی ، سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی استان از فروردین‌ماه امسال با جدیت تمام به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح بالغ بر ۵۰ باشگاه مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند که طی آن ۱۵ باشگاه به دلیل تخلفات آیین‌نامه‌ای اخطار کتبی دریافت کرده و سه باشگاه نیز در آستانه تعطیلی قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این تیم بازرسی متشکل از نمایندگانی از علوم پزشکی، اماکن، اصناف و بازرگانی، هیئت پزشکی و کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان است.

ملکی افزود: تیم بازرسی با حضور در باشگاه‌ها مسائلی چون نحوه رعایت مسائل اخلاقی، بهداشتی، نظارت بر نحوه اعمال قیمت‌ها و تعرفه‌ها، برنامه غذایی ورزشکاران، مسائل فنی و تخصصی، کنترل دوپینگ و داروهای مکمل را مورد نظارت قرار می‌دهند.

وی افزود: این نظارت از تمام باشگاه‌های رشته‌های مختلف ورزشی و فعال در بخش آقایان و بانوان صورت می‌گیرد و چنانچه باشگاه و مربی دچار تخلفاتی باشند در مرحله نخست تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار مجازاتی همچون پلمب باشگاه، جریمه نقدی، ابطال کارت مربیگری و باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.