سلیمی: شهید مطهری معلمی فرهیخته برای نسل جوانان انقلابی بود

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا سلیمی در گفت ‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، ‌معلمان را چشمه‌های معرفت خواند وتوضیح داد:‌ معلم واژه‌ای نام آشنا برای همه تشنگان چشمه معرفت است و انسان تا معلم نداشته باشد نمی‌تواند بیراهه‌های ظلمت و جهل را طی کرده و سالم به مقصد که همان حقیقت است، برسد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ شان و منزلت معلم تا جایی است که حضرت امام حسین (ع) در این رابطه می‌فرمایند که هر کس انسانى را از گمراهى به سوى شناخت حق و حقیقت راهنمایى کند به اندازه آزادى یک بنده پاداش خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهید مطهری نماینده قشر معلمان متعهد و حساس بود که در برابر انحرافات فکری و عقیدتی نسل جوان سکوت نمی‌کرد و هر جا نیاز بود به روشنگری می‌پرداخت.

سلیمی با بیان اینکه شهید مطهری معلمی فرهیخته برای نسل جوانان انقلابی بود، گفت: شهید بزرگوار توانست نسلی از جوانان را از خطر ابتلا به اندیشه‌های مارکسیستی و الحادی نجات دهد و نهایتاً نیز با به شهادت رسیدن توسط افراد کور دل ذکات علم خویش را داد.

عضو فراکسیون روحانیون در مجلس نهم، گفت:‌ دولت باید در عرصه تکریم معلمان گامی واقعی و غیرشعاری بردارد چرا که این قشر نسل آینده ایران را پرورش خواهند داد که راه را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هموار می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی معلمان می‌توانند از جمله متولیان با نفوذ در جهت آموزش و ترویج راه‌های نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.