تاکید استاندار مرکزی بر همکاری مدیران دولت با اصحاب رسانه

استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دستگاه خود در دولت سیزدهم با اصحاب رسانه همکاری کنند.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت تاکید کردند، اطلاع‌رسانی در دولت ضعیف است ‌و ایشان برکارآمدسازی تاکید کردند که برای کارها باید پیوست تبلیغی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم انجام گرفته اما به فرموده مقام معظم رهبری، غبار ایجاد شده در حوزه معیشت موجب شده تا فعالیت‌های برجسته دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف نمایان نشود و اطلاع‌رسانی مطلوب صورت نگیرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ادراک مردم را باید مطابق واقعیت اصلاح کرد، گفت: دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم یکی از راهکارهای معرفی اقدامات دولت است که در عین حال بسیار هزینه‌بر است.

مخلص‌الائمه به بازدید جمعی از معتمدان شهرستان تفرش از طرح انتقال آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این طرح، فعالیت و اقدامات دولت در راستای تامین آب، معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: در دنیای کنونی اطلاع‌رسانی با روش متعارف جواب نمی‌دهد و کار و شیوه فعلی روابط عمومی ادارات کل، مطلوب و کارایی لازم را ندارد.

استاندار مرکزی گفت: باید از ظرفیت جلسات که با حضور مدیران ارشد استان برگزار می‌شود در راستای آموزش رسانه‌ای استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: اطلاع‌رسانی دقیق دستاوردهای دولت و نظام اسلامی یکی از راههای امیدآفرینی در جامعه است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

«بهنام نظری» افزود: شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در ۶ ماه اول امسال، هشت جلسه با ۱۹ دستورکار و ۵۴ مصوبه داشته است.

وی بیان کرد: از اقدامات شورای اطلاع رسانی استان، برگزاری برنامه‌های هفته دولت در استان بود که با هم افزایی و برنامه‌ریزی که انجام شد، اصحاب رسانه برای حضور در شهرستان‌ها مشارکت کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز گفت: اگر در انعکاس دستاوردهای دولت در استان مشکلی وجود داشته باشد باید شناسایی و حل شود.

«حسین محمودی‌فر» افزود: خدمات دولت بی‌نظیر است بنابراین باید فعالیت مجموعه دستگاه‌های دولتی بیشتر منعکس شود و روابط عمومی‌ها ارتباط و تعامل بیشتری با رسانه‌ها برقرار کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.