اعلام نتایج اولیه طرح تکریم ارباب‌رجوع تا پایان سال جاری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، طرح بررسی میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حال اجراست.

به گفته زهره نعمتی مدیر این مرکز، طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعان از نحوه‌ی ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی طی دو سال متوالی (۹۰ و ۹۱) توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در استان انجام گرفته که در سال ۹۳ هم اجرای آن بر عهده این مرکز گذاشته شده است . ‌

وی افزود: در اجرای این طرح هفت هزار و ۵۰۰ پرسشنامه توسط ۸۰ نفر از پرسشگران مرکز از چهاردهم بهمن‌ماه تا دهم اسفندماه سال جاری در سراسر استان مرکزی تکمیل و جهت بهره‌برداری در اختیار مجری طرح قرار می‌گیرد .

نعمتی گفت: پس از جمع‌آوری داده‌ها که به صورت مصاحبه‌ای، توسط پرسشگران، انجام می‌شود، ورود اطلاعات نیز توسط تیم داده‌پردازی مرکز اجرا و سپس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت نتایج اولیه تا پایان سال جاری در اختیار کارفرما و دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تعداد نمونه‌های در نظر گرفته شده برای هر ۵۴ دستگاه موجود در استان بر اساس میانگین مراجعات آن‌ها مشخص شده است.

نعمتی اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی که خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند بر اساس پرسشنامه‌ای که در اختیار مجری طرح قرار گرفته است و با بررسی پاسخ‌هایی که مصاحبه‌شوندگان در اختیار پرسشگران می‌گذارند، مورد سنجش و ارزیابی قرارخواهند گرفت.

مدیر این مرکز خاطرنشان کرد: با توجه به تیم پرسشگری و داده‌پردازی قوی که در اختیار مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در استان مرکزی قرار دارد، امید می‌رود که تا پایان زمان تعیین‌شده اطلاعات مربوطه جمع‌آوری شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.