مدیران استان مرکزی پاسخگویی به درخواست های مردمی را مدنظرقراردهند

استاندار مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی بایستی پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع را مدنظر قرار داده و به طور مرتب و مداوم جلسات ملاقات مردمی برگزار کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه نخستین نشست ملاقات مردمی خود در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: جلسات ملاقات مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع صورت می گیرد که یکی از وضایف مهم و خطیر دولت و مسئولان در استان ها است.

استاندار مرکزی افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز ۱۴ پرونده که مربوط به اختلاف بین مردم و مسئولان و همچنین میان دستگاه های مختلف بود بررسی و تعدادی از پرونده ها پس از ماه ها پیگیری به نتیجه رسید.

آقازاده بیان کرد: یکی از وظایف مهم مسئولان رسیدگی به مشکلاتی است که مردم و ارباب رجوع به دلیل ابهام های قانونی و عدم قاطعیت و شفافیت دستگاه مربوطه با آن مواجه شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: در جلسات ملاقات مردمی به راحتی می توان این ابهامات و عدم هماهنگی ها را رفع کرد تا زمینه حل و رفع مشکلات مردم و کسب رضایتمندی آنها فراهم شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیران دستگاه های استان برگزاری ملاقات های مردمی را به فواصل منظم براساس میزان پرونده ها و رجوع افراد در دستور کار قرار دهند تا از حجم پرونده های روی هم مانده و بلانتیجه کاسته شود.

آقازاده ادامه داد: برقراری جلسات ملاقات های مردمی سبب تسهیل فرآیند حل مشکلات مردم، کاهش هزینه ها و کاهش بار پرونده ها در دستگاه قضایی می شود و تلاش داریم حداقل ماهی یک بار نشست ملاقات مردمی را برگزار کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.