طرح جمع‌آوری بخارات مایعات در پتروشیمی شازند اجرایی می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی، محسن پورمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با بیان این مطلب اظهار داشت: کارکنان شرکت پتروشیمی شازند در سطح صنعت نفت از نظر سطح سلامتی در بالاترین رده قرار دارند.

 

وی ضمن اشاره به اتمام فاز مطالعاتی جمع‌آوری بخارات مایعات به منظور حفظ سلامت کارکنان مجتمع پتروشیمی شازند بیان داشت: در زمان بارگیری مایعات یک سری بخارات در هنگام انتقال از مخزن تحت فشار به تانکر در فضا متصاعد می‌شود که کارگرانی که به طور مستقیم در معرض این بخارات هستند به خصوص در فصل تابستان از این بخارات استنشاق می‌کنند بر این اساس، با بررسی بر روی شرکت‌های مختلف پخش و پالایش در سطح جهان پروژه‌ای را تعریف کرده‌ایم که در حال حاضر فاز مطالعاتی آن به اتمام رسیده است.

 

پورمند ضمن تأکید به لزوم تأمین اعتباری بالغ بر پنج میلیون دلار جهت اجرای این پروژه عنوان کرد: با مطالعات انجام شده اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه مشخص و به تصویب هیأت مدیره رسیده و این پروژه در حال حاضر به مناقصه گذاشته شده است.

 

معاون تولید و رئیس مجتمع پتروشیمی شازند گفت: این طرح پس از تعیین پیمانکار مدت یک سال نیاز دارد تا اجرا شده و به بهره‌برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون در سطح کشور اجرا نشده است، خاطرنشان ساخت: با اجرای این پروژه مایعات متصاعد شده در فضا مجددا بازگردانده و ذخیره می‌شوند و در نهایت به صورت محصول اولیه در می‌آیند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.