پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی با تضمین اشتغال

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: این دانشگاه برای اولین بار با تضمین اشتغال، در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، «علیرضا نظام‌آبادی»، افزود: این دانشگاه در مهرماه سال جاری با رویکرد جدید تعهد اشتغال با ظرفیت ۷۳ نفر در هفت کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و پنج کدرشته‌ محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان پذیرش دارد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ از پنج تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از هفت تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

نظام‌آبادی در ادامه افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت آمایش دقیق رشته‌ها و پذیرش دانشجو متناسب با نیازهای کشور و سیاست‌های کلان توسعه اشتغال کشور، به دنبال تسهیل دستیابی جوانان به اشتغال اثربخش و تبدیل نهضت اشتغال به پروژه ملی است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

وی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشم‌انداز توسعه و براساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدفمند اجرای دوره‌های علمی کاربردی را اجرا کرده است.

سه هزار و ۷۰۰ دانشجو علمی کاربردی در ۲۰ مرکز استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.