اعزام ۵۰۰ مبلغ به سراسر استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام داوودچمانی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌مرکزی، گفت: همزمان با ایام پرفیض ماه مبارک رجب ۵۰۰ نفر در قالب ۴۵۰ مبلغ و ۵۰ مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان جهت تبیین احکام ماه رجب اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ماه رجب، ایام اعتکاف و همچنین ۱۳ ماه رجب، ترویج مبانی اهل‌بیت(ع)، شخصیت والای حضرت علی(ع)، ترویج فرهنگ علوی، برگزاری گفتمان‌های دینی، آسیب شناسی اجتماعی، بیان ارزش‌های دینی برای عموم مردم، برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه جوانان و بیان احکام و آداب اعتکاف توسط توسط روحانیون اعزامی از جمله اهداف و برنامه‌های اعزام مبلغین است.

حجت‌الاسلام چمانی اظهار کرد: ماه رجب، شعبان و رمضان سه ماه نیایش است و آغاز ماه مبارک رجب شروع فصل نیایش و توجه به معنویات است و امیدواریم که بتوانیم در این ایام پر فضیلت نهایت بهره را بگیریم.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: اکثریت مبلغان اعزامی بومی استان بوده و سعی شده تا حدالامکان در این ایام به نحو مطلوبی از پتانسیل‌هایی که در خود استان وجود دارد استفاده شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ روحانی مستقر در سطح روستاهای استان به امر تبلیغ و ترویج احکام الهی و مباحث دینی از جمله برگزاری نماز جماعت، گفتمان‌های دینی و ویژه برنامه‌های مناسبتی حضور دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.