چاپ ۳۰ عنوان کتاب با محوریت حفظ ارزش‌های انقلاب در استان مرکزی

به گزارش اخبار مرکزی استان مرکزی ، داود کرمی، مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی طی چندسال گذشته بیش از ۳۰ عنوان کتاب تولید و منتشر کرده است.

وی بیان کرد: این تعداد کتاب با هدف ترویج و نشر فرهنگ پایدار دفاع مقدس و حفظ آثار مربوط به این دوران در دو بخش کوک و بزرگسال با موضوعات مختلف شامل خاطرات رزمندگان استان، زندگینامه شهدا، شعر و بررسی عملیات‌ها، کتاب داستان، کودک و … منتشر شده‌اند.

کرمی اظهار کرد: سازمان‌ها، ارگان‌ها، مراکز فرهنگی و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند جهت دریافت و استفاده از این کتا‌ب‌ها به عنوان هدیه فرهنگی در برنامه‌ها و مراسمات و… به اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مراجعه کنند.

مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، مهر عروج، از پرشین هتل تا پیرانشهر، صدای نفس‌های ماه، یک هدیه از دستان بابا، به رنگ پرچم، من یک قاصدکم، اتل متل یک قصه، سبزتر از سرخ، وخدا بود و دگر هیچ، صخره‌های خاموش، بدترین خط یک خوشنویس، از رویا تا واقعیت، خبردار و.. را از جمله کتاب‌های منتشر شده عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.