کمک ۲۱۷ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مردم نیک‌اندیش این استان در جشن نیکوکاری امسال ۲۱۷ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال برای دستگیری از نیازمندان کمک کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «شاپور جلالی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۱ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال از کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نقدی و ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

وی اظهار داشت: در آستانه سال نو، ۱۳۰ میلیارد ریال نیز از سوی مراکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری و دربین نیازمندان مورد حمایت این مراکز توزیع شد.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته مردم نوع‌دوست استان مرکزی  ۱۶۳ میلیارد ریال کمک کردند.

جلالی افزود: با توجه به شیوع کووید ۱۹، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال بیشتر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌ریزی شد و خیران در این کار نیک مشارکت مطلوبی داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:  ۲۵ پایگاه بسیج، هفت پایگاه در سطح شهرهای استان و دهیاری‌های سراسر استان امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  کمک‌های مردمی را جمع آوری کردند.

جلالی با بیان اینکه جشن نیکوکاری نماد همبستگی و دستگیری از نیازمندان است، افزود: نیکوکاران می‌توانند همچنان با شماره گیری کد#۱ *۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ و یا از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز  کنند.

جشن نیکوکاری رویدادی است که هر سال در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع در میان محرومان اجرا می‌شود.

۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که ۲۲ هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.