حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سرمایه پیشبرد توسعه ملی است

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سرمایه‌ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، « علی اکبر کریمی» عصر چهارشنبه با حضور در محل  ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خنداب افزود: نباید در راستای ایجاد امید و نشاط سیاسی  و خدمات رسانی گسترده به مردم از هیچ کوششی دریغ کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ملی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین‌کننده امنیت کشور است، چراکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

کریمی گفت: ششمین دوره انتخابات شهر و روستا است با تمهیداتی که این دوره انجام شده در ۳۴ شهر و بیش از یکهزار و ۵۰۰ روستای استان انجام می شود. 

وی بیان داشت:  مردم شهرستان خنداب  همواره  با حضور پرشور و شعور خود، انتخاباتی سالم و حداکثری را رقم زده‌اند و در این عرصه نیز با حضور خود در پای صندوق‌های رای، عزم و اراده خود را به نمایش می‌گذارند.

علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب وکمیجان

این نماینده مجلس با یادآوری  دیدار روز گذشته با وزیر کشاورزی نیز گفت: دراین نشست مسائل و مشکلات شهرستان خنئاب به  ویژه در بخش کشاورزی ، باغات انگور و فرآوری کشمش و قیمت پایین این محصول مطرح شد که  قول مساعد داده شد با حضور معاونت باغبانی وزارت در آینده‌ای نزدیک مشکلات  منطقه احصا و استقرار صنایع تبدیلی در شهرستان خنداب انجام شود.
فرماندار شهرستان خنداب نیز در این نشست گفت: هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب با نزدیک شدن به زمان انتخابات افزایش می‌یابد که حضور و مشارکت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی زمینه اقتدار و عزت کشور  را فراهم می‌کند.« حسن خزایی پور» افزود: سلامت و امنیت در انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است که وجود این دو مؤلفه برای حاکمیت اصل و اساس است.
وی تاکید کرد: با  تعامل و همکاری عوامل اجرایی و امنیتی فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات  را باید فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان خنداب ادامه داد: از هرگونه حاشیه‌سازی در امر انتخابات باید پرهیز کرد و همه  باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، رعایت قانون و تلاش برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام حدود ۶۰ هزار نفر  جمعیت دارد و در فاصله  ۹۰ کیلومتری اراک واقع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.