سامانه ارتباطی ۱۵۱۷ در راستای اجرای طرح استانداردسازی خدمات

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت :سامانه ارتباطی ۱۵۱۷ در راستای اجرای طرح استانداردسازی خدمات در سطح استان فعال شده و نظارت جدی در خصوص اماکنی همچون هتل‌ها که مشمول استاندارد اجباری هم نیستند، صورت می‌گیرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سید سعید میرنظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:اداره کل استاندارد در بحث محیط زیست و قانون هوای پاک که با ایمنی و سلامت مردم مرتبط است نیز ورود کرده و در کارگروه کاهش آلودگی هوا نیز عضویت دارد.

وی افزود: متأسفانه در زمینه تجهیزات تفریحی و وسایل بازی با یک مشکل بزرگ در سراسر کشور مواجه هستیم و جا دارد تمام شهرداری‌ها برای حل آن اقدام کنند.

مدیرکل سازمان استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: تجهیزات تفریحی و وسایل بازی تا قبل از سال ۸۳ مشمول استاندارد اجباری نمی‌شدند که در این سال دستورالعمل‌های لازم در این زمینه مصوب شد و متأسفانه پس از مدت بسیار زیادی در سال ۹۲ ابلاغ گردید. از همین رو وسایل بازی که پیش از این در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی ساخته شده است اغلب ناایمن هستند و به همین دلیل شهرداری‌ها باید در جهت تعویض و استانداردسازی این وسایل اقدام کنند.

وی در پایان گفت:برای اطمینان خاطر هموطنان و هم استانی‌ها از کالا‌های عرضه شده در بازار از ابتدای سال تاکنون ۴ هزارو ۹۵۶ بازرسی صورت گرفته و این روند همچنان ادامه دارد و همچنین ۶۹ پروانه استاندارد اجباری هم صادر شده که نشان دهنده تقاضا برای تولید طی ۵ ماه گذشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.