استفاده از ظرفیت کانون هنری استان مرکزی در انتخابات

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و رسانه های موثر در راستای امید افرینی در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، فائزه عقیلی روز یکشنبه در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: فعالیت‌های رسانه‌ای استان در ایام انتخابات باید در فضایی بدون تخریب و شفاف انجام شود.

وی رصد فضای مجازی و مطبوعات را از جمله اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد و افزود: تبلیغات برای حضور مردم در انتخابات نیز در دستور کار این ستاد قرار دارد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، نشست با فعالان فضای مجازی و رسانه‌های موثر و همچنین ایجاد فضای آمید افرینی برای مشارکت بیشتر از جمله راهبردهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز گفت: ۶۰۰ کانون فرهنگی و اجتماعی مساجد این استان در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی موررد استفاده قرار می‌گیرد.

 حجت الاسلام‌ دانشی افزود: نشست‌هایی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات با حضور سازمان‌های مردم نهاد در این کانون‌هابرگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نهادهای مردمی نقش مهمی در تشویق مردم  و برگزاری انتخابات هرچه با شکوهتر در استان مرکزی برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با یادآوری برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بر فعالیت رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها استان برای دعوت و حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی گفت: نشست‌هایی نیز با مدیران کانال‌های پرمخاطب برای دعوت مردم در این اداره کل برگزار شده‌است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان مرکزی نیز در این نشست گفت: فعالیت ستاد انتخابات ۱۴۰۰ در این سازمان تشکیل و پیگیری مشارکت و حضور حداکثری مردم در  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در دستور کار قرار دارد.

«حسین مهدی‌زاده» افزود: فضای مجازی استان مرکزی به صورت روزانه توسط مرکز ایرنا این استان رصد و بولتنی نیز در این خصوص تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری میزگردهای انتخاباتی از دیگر برنامه‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان مرکزی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان  رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.