تأکید استاندار مرکزی بر لزوم ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری موج، مقیمی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید در ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کنند و از دستگاه های برتر در این زمینه و همچنین صیانت از حقوق شهروندان مورد سپاس قرار گیرند.
گفتنی است؛ در این نشست رفع نواقص و مشکلات شهری اراک از جمله ساماندهی آرامستان آقا نورالدین، تابلوها و تبلیغات شهری و تیرهای چراغ برق که موجبات آلودگی بصری و نقض حقوق شهروندی را فراهم نموده اند و نیز هوشمند نمودن امکانات و تجهیزات راهنمایی و رانندگی خیابان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین تبیین اهداف و برنامه های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و مسائل این انجمن از جمله مشکل ساختمان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرمانداری شهرستان اراک نسبت به شناسایی و اختصاص مکانی برای فعالیت انجمن مذکور اقدام نماید.
در این نشست نتایج ارزیابی عملکرد ۵۲ دستگاه اجرایی در سال گذشته در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ارائه گردید.
یادآور می گردد در ابتدا این نشست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر این ستاد به بیان سخنانی پرداخت و فرماندار شهرستان اراک، رئیس شورای اسامی شهر اراک و مدیرعامل خانه سازمان های غیردولتی استان نیز گزارشی را ارائه کردند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.