پیام استاندار مرکزی به مناسبت روز پرستار

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری موج از اراک، زمانی قمی، استاندار مرکزی، در این پیام آورده است: نامگذاری زادروز ولادت مظهر صبر و شکیبائی، اسوه مهر و نجابت، بانوی بزرگوار حماسه کربلا حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه به پرستاران است.

وی ادامه داده است: تقارن مبارک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در تقویم ایران اسلامی، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که آن حضرت در دشت کربلا آفرید و امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی بدیل، خود نمونه ای ازصبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذارده اند.

استاندار مرکزی تصریح کرده است:روز پرستار یادآور مجاهدت های پرستاران بزرگواری است که در سال های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، آمیزه ای از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را خلق کردند و تابلویی بی بدیل از ایثار را آفریدند.

وی اظهار کرده است: بی تردید اقدامات دولت تدبیرو امید در بخش سلامت روزنه های امید برای حل مشکلات افراد شاغل در این سیستم بویژه پرستاران را پر رنگ کرده است و امید است تا با همراهی و همکاری این قشر از جامعه بتوانیم  موجبات ارتقای سلامت در کشور و استان را فراهم کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرده است: اینجانب سالروز ولادت پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان و عفت حضرت زینب کبری(س) را به یکایک پرستاران این منادیان انسانیت و ایمان، تبریک عرض نموده و برای این عزیزان از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را مسئلت می نمایم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.