پیوستن نشریه شغل آفرین به جرگه مطبوعات استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، این نشریه تخصصی با مدیرمسئولی مجید نیک عهد، با مشی اقتصادی و اجتماعی، در حوزه اقتصادی و کارآفرینی به چاپ می رسد و با قیمت هر نسخه ده هزار ریال بر روی گیشه های مطبوعاتی آمده است.
مدیر مسوول این نشریه در سرمقاله شماره نخست آن آورده است: شغل آفرین به عنوان نخستین نشریه تخصصی عرصه اشتغال آفرینی در استان مرکزی متولد شده است و این نشریه با توجه به مشکل جدی بیکاری به عنوان معضل اساسی و فراگیر جامعه نیازمند همکاری و یاری حوزه دولتی ، خصوصی و تعاون است تا بتواند پایگاه قوی در نشر مباحث این بخش باشد.
نگارنده این سرمقاله افزوده است: شغل آفرین آمده است تا حلقه اتصال بین بخش خصوصی و دولتی باشد و زبان گویای مشکلات و موانع بوده و به عنوان یک مشاور مسئولان را یاری داده و چشم انداز بهتر و مناسب تری در راستای حل بیکاری بسازد.
بیکاری تحصیل کردگان در استان مرکزی فاجعه بار است، سرمایه اولیه کارم، دو گرم سنگ بود، رواج توافقات مخفیانه در بازار کار و آغاز اجرای دستورالعمل های جدید مشاغل سخت و زیان آور از عنوان های درج شده در شماره نخست نشریه شغل آفرین استان مرکزی است.
با تولد این نشریه تمام رنگی که زیر نظر شورای نویسندگان منتشر می شود، شمار نشریه های استان به ۴۶ عنوان رسید.
۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی نیز در استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.