نگرانی نماینده خمین از عزل و نصب مدیران در کشور

به گزارش مرکزی دیلی، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در خصوص تقدیم بودجه توسط دولت تا دوماه آینده اظهار داشت: امید است لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارائه می‌شود واقع بینانه باشد، با نظم درست و منطقی ارائه شود و منابع درآمدی به شکل منطقی و واقعی دیده و لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت افراد با تجربه و کارآمدی حاضر هستند، افزود: پیش‌بینی می‌شود به واسطه حضور این افراد با تجربه لایحه بودجه از کیفیت لازم بهره‌مند باشد.

رضایی در خصوص هماهنگی و همکاری لازم بین دولت و مجلس گفت: هر دولتی با سازوکار خاص خودش وارد میدان عمل می‌شود و مجلس احساس وظیفه می‌کند تا حمایت لازم را داشته باشند. مجلس در خصوص دولت تدبیر و امید نیز این احساس وظیفه را داشت تا با حمایت لازم، دولت بتواند شعارهای خود را با فضای اعتماد، حسن ظن و امید که در بین مردم ایجاد شده پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: توقع می‌رفت که دولت همانند شعارهای خود، اعتدال، تدبیر و امید این چهار واژه کلیدی را در جامعه تسری بخشد و تصمیمات براساس این کلید واژه‌ها گرفته شود اما برخی اقداماتی که انجام می شود نشانگر چنین رویکردی نیست.

نماینده مردم خمین گفت: در کلیه حوزه‌ها و دستگاه‌ها شاهد قلع و قمع مدیران هستیم. در این اقدامات هیچ رگه‌ای از تدبیر دیده نمی‌شود.

رضایی با ابزار نگرانی از این وضعیت خاطرنشان کرد: بنده از این امر نگران هستم که فضای حسن ظن و اعتمادی که در جامعه ایجاد شده بود به فضایی منفی بدل شود که قطعا به مصلحت نظام و دولت نیست و این زنگ خطر برای دولت باید به صدا درآید تا رییس جمهور در این راستا چاره‌ای اتخاذ کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.