رضایی: مقیمی از نزدیک با مشکلات مردم استان مرکزی آشنایی دارد

به گزارش  مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، سردار ابراهیم رضایی افزود: فراز و نشیب و رایزنی های بسیاری صورت گرفت تا مهندس مقیمی از شهر خمین به سمت استاندار مرکزی انتخاب شود.

وی ادامه داد: انتخاب یک فرد بومی به عنوان استاندار مرکزی را به فال نیک گرفته و با تمام وجود از ایشان حمایت می کنیم تا موفق باشند چراکه موفقیت ایشان باعث سربلندی یکایک ما است.

نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: عده ای به دنبال شایعه هستند، مردم آگاهند ومی دانند که ما به فکر منافع مردم و مصالح نظام هستیم.

سردار رضایی بیان داشت: افرادی که به فکر  تفرقه افکنی بودند، عوامل مستقیم صهیونیست هستند، آنها نه یار دلسوز من هستند نه مهندس مقیمی؛ ما در راستای اهداف مردم و نظام حرکت می کنیم بین خود فرهنگ خاص خود را داریم و در جامعه با اهداف و منافع مشترک همراه و همگام هستیم علاوه بر این رشد جامعه آنقدر بالا هست که کسی به دنبال منافع شخصی نیست.

وی با بیان اینکه  باید با اعتماد و همدلی به سمت رفع مشکلات قدم برداشت گفت: هم اکنون وقت آن رسیده که انرژی های لازم در سطح استان و کشور برای رفع مشکلات موجود بکار گرفته شود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.