اظهارات امام جمعه موقت اراک در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری صبح روز شنبه با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی افزود: رعایت صداقت و پرهیز از دروغگویی و وعده دروغین ندادن به مردم از تاکیدات امیرالمومنین به مدیران است و دولت یازدهم باید با توجه به این امر اجازه ندهد نور امیدی که با روی کارآمدن دولت جدید در دل مردم ایجاد شده خاموش شود.

وی با اشاره به شرایط حساس و ویژه پیش روی کشور و به طبع آن استان گفت: مشکلات بسیاری علیرغم همه اقدامات صورت گرفته پیش روی استاندار جدید استان مرکزی است که باید با همدلی و همراهی همه مسئولان استانی مرتفع شود.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: استان مرکزی استانی صنعتی است که تحریم های بین المللی در یک سال اخیر مشکلات بسیاری را پیش روی فعالین این عرصه قرار داده و باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه همه جانبه بخش تولید کور را در مسیر رشد وتعالی رهنون سازیم.

حجت الاسلام مظفری خطاب به استاندار جدید استان مرکزی گفت: مشکلات خاص شهر اراک باید در سایه همت استاندار جدید، همکاری نمایندگی و وحدت همه مدیران دستگاه های اجرایی مرتفع شود.

وی با بیان این که مسئولیت برای افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت و نعمت است گفت: مدیران نباید با استفاده نابجا از این موقعیت فرصت را به نقبت تبدیل کنند.

امام جمعه موقت اراک تاکید کرد: مردم ولی نعمتان مسئولان اند و نباید نیازمندی مردم به مسئولان موجب دل آزاردگی انها شود.

حجت الاسلام مظفری در ادامه با اشاره به ایام حج یاد و خاطره شهدای جمعه خونین در مکه مکرکه را گرامی داشت و گفت: فلسفه کنگره بزرگ حج یک فلسفه سیاسی است و تلاش حجاج ایرانی در مکه برای انتقال پیام اسلام ناب محمدی به دنیا که موجب آن حادثه تلخ شد به امر جامه عمل پوشاند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.