نگاهی به خرید امتیاز درباشگاه شهرداری اراک….

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی درحالی مطرح می شود که ورود این تیم به اراک ممکن است تیم شهرداری را که درلیگ دوحضور دارد امتیازش فروخته شود و اراک فقط یک نماینده درلیگ یک داشته باشد.

اشرف بهادری عضو سابق شورای شهر اراک که درسنوات گذشته هم با اصول تیم داری و بودجه تیم شهرداری مخالف بود در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: در خصوص تیم فوتبال مصاحبه نمی کنم اما مخالفت ضمنی خود را با خرید امتیاز اعلام می کنم.

خرید امتیاز باعث پیشرفت فوتبال اراک می شود

اما سرپرست سابق تیم فوتبال شهرداری اراک ضمن امیدواری به خرید تیم گفت: با خریدامتیاز تیم لیگ یکی موافق هستم و باید این اتفاق رخ دهد چراکه این موضوع باعث پیشرفت درفوتبال اراک می شود.

 

محمدرجائیان در ادامه گفت: این امتیاز رابخرند اما شهرداری تیمی که درلیگ دو دارد راهم زیر نظر داشته باشد(به نوعی در دو لیگ تیم داری کند) بهتر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: طبق توافقات وقرارداد مدیریت سابق ورزش و جوانان با مسئولان شهرداری، سهمیه تیم دسته یکی با این شرط واگذار شد که اگر تیم به دسته دو سقوط کرد شهرداری وظیفه دارد  امتیاز یک تیم لیگ یکی راخریداری کند که خود بازهم تیمداری کند.

شهرداری در حال مذاکره خرید امتیاز است

سعیدملکی درادامه گفت: شهرداری بر تعهد خود پایبند است و در حال مذاکره و انجام امور خرید امتیاز است.

مهدی اکبری هوادارقدیمی فوتبال اراک از مخالفان خرید امتیاز تیم گفت: بیش ازده سال است که درسرما وگرما به ورزشگاه می روم از تیم شهر حمایت کرده ام تا به موفقیت برسد وبه لیگ برتر برود اما بااتفاقات وحاشیه هایی که دراین چندساله وبخصوص دردوسال اخیر درتیم رخ داد این تیم لیگ برتری که نشد هیچ بلکه به لیگ دوهم سقوط کرد.

وی اضافه کرد: من به عنوان یک هوادار با خریدامتیاز یک تیم دیگرمخالف هستم شاید دیگر دوستان وهواداران اراکی ازخرید تیم استقبال کنند اما اگر تیم خودش تلاش کند وبه لیگ یک بیاید بهتر است چون ممکن است باخریدامتیاز تیم لیگ یکی هم دردی دوا نشود و دوباره باحسرت وافسوس به لیگ برتر نگاه کنیم.مسئولان ما باید به دنبال حل مشکل باشند تا معلوم شودضعف فوتبال اراک کجاست.

باخرید امتیاز تیم لیگ یکی دردی دوا نمی شود

هدف مسئولان درشهرداری اراک  لیگ برتری شدن است یا اینکه فقط یک تیم فوتبال داشته باشیم هنوز مشخص نیست اما تاریخ فوتبال اراک نشان می دهد اگر این امتیاز خریداری شود ممکن است ده سال دیگر در حسرت لیگ برتری شدن بمانیم.

برخی ها می گویند اگر این امتیاز خریداری شود فوتبال ما زنده می ماند و پیشرفت می کند وبرخی معتقدند هنوز تیم شهرداری نفس می کشد و می توان با تلاش دوباره آن را به حالت قبل برگرداند.

شاید با آمدن یک تیم دیگر به  فوتبال اراک پیشرفتی را در آن  نبینیم، باید  گفت ۱۲سال پیش هم این اشتباه رخ داد در سال ۷۹ تیم پاس اراک به لیگ دسته اول آمد ولی سال بعد به دلیل مشکلات زیاد به لیگ دوسقوط کرد.

اراکی ها سال ۸۱ امتیاز تیم لیگ یکی پارت سازان مشهد را خریداری وآن راصنایع اراک نام گذاری کردند اما در آخر فوتبال دوستان به نتیجه دلخواه نرسیدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.