خطبه های نماز جمعه امروز پرندک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سید حسن سیدمحمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه بر لزوم هوشیاری ملت مصر در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها از طریق دخالت کردن در امور این کشور، به دنبال به انحراف کشاندن انقلاب مردمی مصر هستند، حال آنکه با هوشیاری سران و ملت مصر این توطئه نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: کشور مصر جولانگاه آمریکایی‌ها و غربی‌ها شده است و ادامه کودتای آمریکایی شکل گرفته در این کشور می‌تواند به بحرانی غیرقابل جبران تبدیل شود که لازم است ملت مصر در حفظ بیداری اسلامی شکل گرفته در این کشور، از انقلاب اسلامی الگوگیری کنند.

سیدمحمدی اضافه کرد: این تنش های بوجود آمده در کشور مصر به دلیل فقدان رهبری دینی و ولی فقیه در این کشور است که موجب نفوذ تفکرات مستکبران جهان شده است اما ملت مصر باید با هوشیاری سرنوشت کشورشان را در جهت تأمین منافع دشمنان رقم نزنند.

خطیب جمعه پرندک در ادامه، با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری به خدمات بی‌شمار دولت نهم و دهم در طول هشت سال گذشته اشاره کرده و این قبیل اقدامات را قابل تقدیر دانستند، بنابراین ما نیز باید چنین روشی را در پیش بگیریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار نشان دادند که هم خوش استقبال هستند و هم خوش بدرقه و تأکید داشتند که باید در بیان عملکرد یک مجموعه انصاف را رعایت کرد.

سیدمحمدی روحیه استکبارستیزی در خارج از کشور و به فکر محرومان بودن در داخل کشور، تلاش مجدانه برای توسعه همه جانبه کشور، سرافرازی و سربلندی نظام و رسیدگی به مشکلات مردم شهرها و روستاهای دوردست را از شاخص‌ترین ویژگی‌های عملکردی دولت‌‌های نهم و دهم دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب نیز به این نکات اشاره فرمودند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با بیان نکات قوت دولت های نهم و دهم در واقع بیان فرمودند که این خصلت‌ها مورد تأیید معظم‌له بوده و باید دولت آینده آنها را مد نظر قرار داده و در جهت تقویت آنان برآید.

امام جمعه پرندک همچنین با تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) در بخشش و رسیدگی به نیازهای محرومین سرآمد هستند و این موضوعی است که در مکتب اسلامی و فقه شیعی بدان تاکید فراوان شده است.

وی بیان کرد: رسیدگی به امور مساکین، فقرا، ایتام، مستمندان و مستضعفان از توصیه‌های ویژه مکتب اهل بیت(ع) است و در ماه مبارک رمضان که فرصت خدمت به محرومان مهیا شده است یا شخصا و یا از طریق مراجع مسوول باید به یاری محرومان شتافت.

حجت‌الاسلام سید محمدی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه(س) تمام سرمایه خود را در اختیار پیامبر(ص) قرار داد و همواره پشتیبان پیامبر اسلام (ص) بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.