اعزام ۴۴ زیارت اولی به عتبات عالیات از محل نیات واقفان استان مرکزی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اعزام ۴۴ زیارت اولی، از محل نیات واقفان استان به عتبات عالیات خبر داد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام اصغر سلطانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به اعزام زیارت اولی‌ها به عتبات عالیات گفت: به همت اداره‌کل اوقاف و در راستای اجرای امینانه نیات واقفین، ۴۴ نفر که تاکنون به حرم حسینی مشرف نشده بوند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: این اعزام به صورت متمرکز از سراسر کشور روز جمعه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و سهمیه اعزامی هر استانی با توجه به درآمد موقوفات متفاوت است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: این طرح ویژه افرادی است که تاکنون به عتبات عالیات اعزام نشده‌اند و تمکن مالی نیز برای تشرف ندارند لذا اوقاف این افتخار را دارد که این سفر معنوی را برای این عزیزان فراهم نماید.
حجت‌الاسلام سلطانی در پایان گفت: به فضل الهی روز جمعه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۸ صبح در محل سالن اجتماعات اداره‌کل مراسم بدرقه این عزیزان اجرا واعزام صورت خواهد گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.