برگزاری ۱۰ ویژه برنامه در بارگاه امامزاده محمد عابد(ع) اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام عبدالله حسینخانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امامزاده محمد عابد (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) و برادر حضرت امام رضا(ع) از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: این آستان مقدس همواره میزبان عاشقان و دوستداران آن حضرت است و به دلیل حضور گسترده زائران، برنامه های مختلف فرهنگی هنری به ویژه در این ایام برگزار شده است.
حجت الاسلام حسینخانی برگزاری جشنواره شعر ارادت، تقدیر از خدام افتخاری، غبار روبی و عطر افشانی آستان مقدس با حضور گسترده مردم و مسوولان، برگزاری برنامه جشن و شادی در شب ولادت، حرکت کاروان ولادت عشق، حضور جامعه مداحان استان در این مکان، اعزام خادمین افتخاری به مشهد مقدس در قالب دو کاروان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری حرم تا حرم و تقدیر از خدام در جشنواره رضوی را از جمله برنامه های این آستان مقدس در دهه کرامت عنوان کرد.
وی حضور شعرای نامدار کشور محمد علی مجاهدی(پروانه) و احمد علوی در اختتامیه جشنواره شعر ارادت، ساخت و پخش زیرنویس و تیرز اطلاعیه با موضوع دهه کرامت از طریق شبکه آفتاب استان مرکزی، تهیه بروشور از امامزاده محمد عابد (ع) ،آماده سازی و چاپ زندگی نامه و کرامات امامزاده محمد عابد (ع) با عنوان اثبات علمی شهادت امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان،شرکت در نمایشگاه بین المللی همایش بزرگداشت امامزادگان در اصفهان و تهیه و توزیع یکهزار نسخه نشریه داخلی احسان از دیگر برنامه های آستانه امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک در این دهه نورانی بود.
مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک با یادآوری کمک یک میلیارد ریالی یک خیر اراکی گفت: این مبلغ همزمان با این دهه نورانی برای تکمیل حسینیه امامزاده محمد عابد(ع) اراک، برادر حضرت رضا(ع) اهدا شد.
حجت الاسلام حسینخانی با بیان اینکه کار ساخت حسینیه امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک از دی ماه سال گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار تا یکسال آینده این حسینیه به بهره برداری برسد.
حسینیه آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) در مساحتی به متراژ دو هزار و یکصد متر مربع احداث می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.