برگزاری همایش بسیج، رسانه و خانواده در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این همایش که سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: صدا و سیما در برنامه‌های راهبردی خود در راستای منویات مقام معظم رهبری به برخی از نکات و پیش‌‌زمینه‌های افزایش جمعیت توجه ویژه‌ای دارد.

حمید قربانی‌جم افزود: تحقق شعار سال، فرهنگ‌سازی سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی افزایش جمعیت از برنامه‌های صدا و سیما است که صدا و سیما به منظور تحقق این اهداف اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی بر اساس منویات مقام معظم رهبری هدایت می‌شود افزود: رسالت صدا و سیما کاری بسیار بزرگ و ارزشی است و همکاران خدوم در صدا و سیمای استان از تمام توان خود در ارتقاء این هدف بزرگ بهره می‌گیرد و به منظور تدوین و پیگیری  منویات مقام معظم رهبری آرایش رسانه‌ای ویژه‌ای را به خود می‌گیرند.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: صدا و سیمای استان به منظور معرفی خانواده‌های همدل و مشاغل یک خانواده اقدام به تولید برنامه شبانگاهی کرده است که در این برنامه تا کنون بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار  و مردم شهرستان‌های استان مرکزی در قالب خانواده در این برنامه حضور یافته‌اند.

قربانی‌جم خاطر نشان کرد از ابتدای اردیبهشت تا کنون حدود ۹۰۰ خانواده پر جمعیت استان در این برنامه شرکت کرده‌اند.

قائم مقام مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیج ثمره مبارک حاکمیت جمهوری اسلامی است که با موفقیت در همه عرصه‌ها تاثیرگذار بوده است و امروزه بسیج یک ثمره صادراتی برای بشریت به ویژه دنیای اسلام محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمود ابوالمعالی افزود: بسیج در سازمان و صدا و سیما افق روشنی را سر راه کشور و سازمان صدا و سیما ترسیم و گشوده است و با همت و تلاش خالصانه بسیجیان، مدیران و فرماندهان، مرکز بسیج صدا و سیما در سازمان تشکیل و فعالیت‌های موثر، هدفمند و پیگیری را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مرکز بسیج صدا و سیما اهتمام ویژه به تولید برنامه‌هایی در راستای افزایش جمعیت دارد اظهار داشت: مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی توانسته با تولید برنامه‌هایی در خصوص موضوعات مورد نیاز جامعه و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای و تولیدات تلویزیونی و سرودهای مباح، مشروع و اثرگذار به رسالت فرهنگی خود به منظور مقابله با تهدیدهای نرم دشمن عمل کند و در این راستا گام‌های موثری بر دارد.

قائم مقام مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: هم اکنون در مرکز بسیج صدا و سیما ۷ گردان سایبری با حدود ۳ هزار نفر اعضای موثر سازماندهی شده‌اند و مشغول فعالیت‌های سایبری و مقابله با حملات هستند.

ابوالمعالی اظهار داشت: بصیرت افزایی، جهاد فرهنگی و مبارزه با تهدید و تحدید نسل جوان از منویات مقام معظم رهبری است که در راستای تحقق این منویات باید بیش از پیش تلاش کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.