برگزاری راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در اراک

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن راهپیمایی عفاف و حجاب در اراک از دبیرستان تزکیه به سمت امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن راهپیمایی عفاف و حجاب در اراک از دبیرستان تزکیه به سمت امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون برگزار خواهد شد.

یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد

با توجه به نامگذاری ۲۱ تیرماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان اراک همزمان با سراسر کشور راهپیمایی عفاف و حجاب با حضور خواهران حوزه‌های مقاومت بسیج و مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

آغاز هفته عفاف و حجاب از شنبه، ۱۹ تیرماه تا جمعه، ۲۵ همین‌ماه ادامه دارد و و در این هفته یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد گرامی داشته می‌شود.

برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی

راهپیمایی هفته عفاف و حجاب در اراک قردا از ساعت ۱۷ برگزار می شود و مسیر حرکت نیز از میدان شهدا به سمت امامزادگان آمنه خاتون(س) و عبدالله(ع) با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی می‌باشد.

همچنین در هفته عفاف و حجاب در اراک با کمک دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات فرهنگی، نشست‌های روشنگری، بصیرتی انجام خواهد شد.

آسیب‌های بدحجابی و مزیت‌های رعایت حجاب در جامعه

شایان ذکر است، یکی از اهداف از برنامه‌ریزی برای هفته عفاف و حجاب آگاهی دختران جوان از آسیب‌های بدحجابی و مزیت‌های رعایت حجاب در جامعه است.

گفتنی است، مراسم هفته عفاف و حجاب در اراک با همکاری سپاه روح‌الله استان مرکزی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای استان، آموزش‌وپرورش، کانون مساجد، اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج اراک

نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج اراک برگزار می شود و در شهرستان اراک ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج فعالیت دارند که برآورد می‌شود تمام این پایگاه‌ها نمایشگاه عفاف و حجاب را برپا کنند.

همچنین بمناسبت هفته عفاف و حجاب نشست‌های قشری در کارخانجات و تجلیل از بانوان محجبه برگزلر می شود و همچنین قرار است از مراجعه‌کنندگان با حجاب نیز تجلیل به عمل آید.

گفتنی است، به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نشر اهمیت این موضوع چهارشنبه، ۲۳ تیرماه با همایشی تحت همین عنوان در کانون بسیج اراک برگزار شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.