حسن بیگی: مجموعه استان مرکزی آماده سفر ریاست‌جمهوری است

کلیه اقدامات و تمهیدات لازم برای سفر ریاست‌جمهوری به استان مرکزی انجام گرفته است.

http://markazi.isna.ir//Files/News/Image/13954/124116.jpgبه گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، در خصوص سفر رئیس جمهور به استان اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیق این سفر مشخص نشده است، اما مجموعه استان کاملا آمادگی این سفر را دارد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته، افزود: برای این سفر ستاد برنامه‌ریزی با ۴۰ کمیته تشکیل شده و کلیه پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و قابل کلنگ‌زنی نیز شناسایی شده است. علاوه بر آن پروژه‌هایی که بودجه ملی دریافت کرده‌اند و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته‌اند نیز مشخص شده‌اند تا در این سفر بازدید از آنها انجام شود و جهت دریافت بودجه نیز هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

حسن‌بیگی اضافه کرد: حتی جلساتی که باید با حضور هیات دولت انجام گیرد و حاضرین و سخنرانان نیز مشخص و تعیین شده‌اند و به محض اعلام تاریخ نهایی سفر کلیه اقدامات اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی در خصوص تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی با حضور رئیس جمهور گفت: کلیه برنامه‌ها مشخص شده است، اما باید در جلسه‌ای با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص انجام شود که تاکنون این امر انجام نگرفته است. مجموعه استان تنها لیست پروژه‌ها را تهیه کرده است تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.