آغاز به کار هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی دانشگاه پیام نور ظهر امروز با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف زمین شناسی و اکتشافات معدنی، بحث و تبادل نظر در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدی و چشم‌انداز رشته زمین شناسی و معدن برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این همایش در محورهای آب شناسی، چینه شناسی و دیرینه شناسی، سنگ شناسی و کانی شناسی، رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی، زمین شناسی اقتصادی، زمین شیمی، زمین شناسی مهندسی، زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک، زمین شناسی نفت و منابع انرژی، زمین فیزیک و زمین ساخت، زمین شناسی زیست محیطی و زمین شناسی پزشکی، زمین ریخت شناسی و زمین شناسی کواترنر، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، افق‌های نو در زمین شناسی و زمین گردشگری برگزار شد.

هشتمین همایش ملی زمین‌شناسی با موضوعات زمین شناسی زیست محیطی، زمین شناسی پزشکی، زمین شناسی نفت و منابع انرژی، زمین شناسی ساختمانی و زلزله، فسیل شناسی، سنگ شناسی، زمین شناسی اقتصادی، زمین گردشگری و آب‌های زیرزمینی به همت دانشگاه پیام نور واحد اراک اجرا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اراک در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: ۴۰۲ مقاله به دبیرخانه همایش ملی تخصصی زمین شناسی اراک ارسال شد که از این تعداد بررسی ۳۲۳ مقاله در دستور کار بررسی قرار گرفت.

مصطفی یوسفی‌راد افزود: از مجموع ۳۲۳ مقاله ۷۷ مقاله به صورت سخنرانی و باقی به شکل پوستر در مدت دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.