آصفری: حلقه حفاظت از دانشمندان تنگ‌تر شود

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید احمدی روشن اظهار داشت: تأکید کمیسیون امنیت ملی مجلس بر این است که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور جهت جلوگیری از ورود گروه‌های تروریستی به کشور تمام تلاش خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه صهیونیسم و آمریکا تلاش بسیاری برای ورود گروه‌های تروریستی خود به داخل کشور دارند، افزود: باید همه دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند تا جلوی هر گونه عملیات تروریستی گرفته شود.

آصفری تصریح کرد: علاوه بر اقدامات امنیتی لازم است که حلقه حفاظتی را برای نیروهای انقلاب به ویژه دانشمندان خود تنگ‌تر کنیم. با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی این اقدام باید عملیاتی شود چراکه ما دانشمندان‌مان به ویژه دانشمندان هسته‌ای را به سادگی به دست نیاورده‌ایم و لازم است برای حفظ آنها تلاش مضاعف اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد امروز تیم‌های حفاظتی ما بیش از پیش تقویت شوند و مجلس بر این امر تأکید فراوان دارد، در خصوص رسیدگی به خانواده شهدای هسته‌ای گفت: طبق فرمایش امام راحل خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند و توجه به آنها باید در رأس فعالیت همه مسئولان نظام قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: دولت و بنیاد شهید و مسئولان ذیربط باید تلاش کنند و کمبودهایی که این خانواده‌ها دارند جبران کنند چراکه خدمت به خانواده شهدا قطعا خدمت به نظام و انقلاب است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.