اجرایی شدن طرح کمک به درمان بیماران بی بضاعت در مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام آیت الله عباسیان در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان اجرایی شدن این طرح اظهار کرد: این طرح همزمان با میلاد پر خیر و برکت خاتم پیامبران حضرت محمد(ص) و فرزند خلف ایشان حضرت امام صادق (ع) همزمان با سراسر کشور در روز ۲۹ دی ماه به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: بر همین اساس و در تفاهم‌نامه‌ای که با حضور مسئول مددکاری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به امضا رسید قرار شد از محل موقوفات منطبق با اهداف سلامت و بهداشت، مبالغی در اختیار این دانشگاه برای هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند قرار گیرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: سلامتی جسم انسان سبب سلامتی روح و در نتیجه منجر به داشتن جامعه سالم و به دور از هنجار ها می شود،در طرح  مهر تندرستی بخشی از هزینه‌های دارو و درمان بیماران بی بضاعت از محل درآمد موقوفاتی که نیت واقفان آنها سلامت و بهداشت جامعه بوده است پرداخت می‌شود.

عباسیان با اشاره به نحوه اجرایی شدن این طرح گفت: در انجام این طرح افراد مستحق و بیماران نیازمند شناسایی می شوند و از کمک های واقفان مشکلات درمانی آنها حل می شود.

وی افزود: ترغیب افراد برای ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز جامعه، تشویق و جذب خیرین در امر کمک به بیماران نیازمند و تامین هزینه های درمانی آنها، تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی وقفی و خیریه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.