زنجیر چرخ، مشکل بزرگ راهداران استان مرکزی!

به گزارش مرکزی دیلی، زندی‌فر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: این سهل‌انگاری رانندگان باعث لیز خوردن و منحرف شدن خودرو می‌شود که در نهایت علاوه بر ایجاد خطر برای خودرو منحرف شده، دیگر خودروها بویژه خودروهای سنگین را نیز به خطر می‌اندازد.

وی افزود: منحرف شدن خودروهای سنگین در این شرایط باعث بسته شدن راه‌ها و بروز مشکلاتی در حضور و خدمات‌رسانی ماشین‌آلات راهداری در منطقه می‌شود.

وی همچنین عجله برخی رانندگان جهت عبور از ترافیک ایجاد شده در برخی محورها و ورود آنها به شانه خاکی کنار جاده را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: برخی رانندگان به محض برخورد با مانعی که از متوقف شدن چند خودرو بوجود آمده، جهت عبور از این مانع، به شانه خاکی جاده ورود کرده و دیگران نیز به دنبال آنها روانه می‌شوند و پس از ساعتی ترافیک سنگینی را در منطقه ایجاد کرده و مانع از عبور خودروهای راهداری می‌شوند.

وی از رانندگان خواست در صورت مواجه شدن با چنین موردی در محور اصلی باقیمانده و اجازه دهند که خودروهای راهداری به سرعت به خودروی متوقف شده رسیده و با امدادرسانی مانع را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هیچیک از محورهای استان تصادفی مشاهده نشده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.