هفته نامه مجنون:مدیران ایرالکو نسبت به فرصت داده شده بی تفاوت نباشند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  ایرنا، در این مطلب آمده است: براساس مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک باید ظرف دوسال بهینه سازی خطوط احیای آندوسازی صورت می گرفته اما روند اجرایی کردن این مصوبه کند است و هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در این زمینه صورت نگرفته است.

این مطلب می افزاید: مقامات ارشد استان با توجه به حکم دستگاه قضایی می توانند ایرالکو را تعطیل کنند اما به مدیران این صنعت فرصت داده شده و انتظار است با سرعت بخشی به تعهدات اجازه ندهند بهینه سازی طولانی شود.

این هفته نامه نوشته است: استان مشکلی از نظر تولیدی ندارد واگر آلومینیوم به انجام تعهدات سرعت نبخشد جهت تعطیلی دیگ ها اقدام خواهد شد.

دستاوردهای یک ساله دولت در استان مرکزی، تلنگری به مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اراک و تجهیز مهدکودکهای استان مرکزی به سیستم الکترونیکی از دیگر عناوین هفته نامه مجنون است.

هفته نامه مجنون با صاحب امتیازی و مدیر مسوول علی آقا ایرجی با مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در استان مرکزی توزیع می شود.

*** هفته نامه امید استان مرکزی نیز در شماره ۸۷ خود عنوان درشت خبری خود را ˈ طعم گس سرطانˈ انتخاب کرده است.

در این مطلب چگونگی وضعیت سرطان در استان مورد بررسی وکنکاش قرار گرفته و گزارش مفصلی از شیوع سرطانها در جمعیت مردان و زنان، و فرصت ها و چالشهای حوزه پیشگیری و درمان این بیماری ارائه شده است.

نبود بانک جامع اطلاعاتی از چالش های تصمیم سازی در حوزه بانوان، هفته رجایی سنجی و باهنر آزمایی دولت ها، ایران پیشرو در مهار بیابانزایی و تحلیل پنچاهمین جشنواره سینمای جوان کشور در اراک از دیگر مطالب خبری این نشریه محلی است.

هفته نامه امید با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حجت الله نیکی ملکی منتشر می شود.

***روزنامه نوید عنوان درشت خبری در شماره ۳۰۳۰ خود را به موافقت نمایندگان مجلس با نحوه تعیین ارزش معاملات کمیسیون تقویم املاک اختصاص داده است.

در این مطلب آمده است: این کمیسیون پنج نفره هر سال یکبار ارزش معاملات املاک را به تفکیک عرصه و اعیان تعیین می کنند.

کاهش فاصله مناطق توسعه یافته و کمتر توسعه یافته، اختصاص ۱۸۰میلیارد ریال به تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی استان و کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان از عناوین برجسته خبری این شماره روزنامه نوید است.

روزنامه نوید با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی سید محسن الحسینی با مشی سیاسی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در اراک منتشر می شود.

***هفته نامه آوای خمین در شماره ۴۲۹ خود به نقل از رییس شورای اسلامی شهر خمین به اهمیت جایگاه شورای اسلامی در تصمیم سازی محلی پرداخته است.

نشاط سیاسی دانشگاههای استان مرکزی مرهون راهبردهای هدفمند دولت، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور خمین شازند، و تحلیلی بر اجرای طرح بیمه سلامت از دیگر تیترهای برجسته این نشریه است.

هفته نامه آوای خمین با مشی سیاسی، فرهگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی فاطمه لطفی هرهفته در گسترده استانهای مرکزی، قم، اصفهان، همدان و لرستان منتشر می شود.

*** انتقاد تند حسن آصفری نماینده اراک به هزینه کرد پول بیت المال برای اهداف سیاسی عنوان برتر هفته نامه صبوح در شماره ۱۳۴ است .

ازدواج دیرهنگام ۴۷ درصد از دختران و پسران استان مرکزی، لزوم ایجاد خانه مطبوعات در استان مرکزی، دومین نشست دفاتر امور بانوان و خانواده منطقه چهار کشور در اراک و همایش ملی روز غار پاک در غار نخجیر در دلیجان از عناوین خبری هفته نامه صبوح استان مرکزی است.

هفته نامه صبوح با صاحب امتیازی لیلا سادات پور باقری و مدیر مسوولی محمدحسن احمدی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی منتشر می شود.

*** عناوین خبری برجسته هفته نامه راوی در شماره ۵۸۷ نیز به تصویب یک فوریت تعیین و تکلیف حقوق بازنشستگان پیش از موعد دولتی در مجلس، زنگ هشدار خودکشی در ایران، اطمینان بیشتر مردم به بازار مسکن و تب تند بحران بی آبی در روستاهای کشور اختصاص دارد.

هفته نامه راوی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حسین مهدوی و با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح استان مرکزی منتشر می شود.

*** هفته نامه مهتاب استان مرکزی نیز در شماره ۳۶۶ خود با عنوان جزئیات پوشش بیمه ای داروهای بیماران خاص به چاپ رسیده است.

در ادامه این آمده است: وزرات بهداشت در زمینه تامین داروهای سرطانی تقریبا هیچ مشکلی ندارد و پوشش بیمه ای این قبیل داروها بین ۹۰ تا ۹۵ درصد است.

از سرگیری پروازهای فرودگاه ازاک به مقصذ مشهد و کیش، اتمام عملیات هیدروگرافی و نقشه برداری سد کمال صالح شازند، اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های ورزشی در شازنداز عنوانهای برگزیده هفته نامه مهتاب است .

هفته نامه مهتاب با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی علی محمدی و مشی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در گسترده استان مرکزی منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.