استاندار مرکزی: توسعه استان مرکزی در گرو مشارکت بخش خصوصی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: توجه به اقتصاد استان از اولویت های کاری است و با توجه به محدود بودن زمان این امر باید مورد توجه قرار گیرد تا هر چه سریع تر به نتایج مثبت دست یابیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه از آنچه داریم باید صیانت شود و آنچه نداریم باید دنبال کنیم، تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی، ناشی از تحریم هاست و بخش دیگر مربوط به مدیریت های داخلی است که برای رفع این مشکلات باید با بخش خصوصی تعامل موثر داشته باشیم و دولت نیز بستر سازی های لازم را انجام دهد.

زمانی گفت: هیچ دولتی نمی تواند با سیاست های تمرکز گرا کشور را به توسعه پایدار برساند، لذا بخش خصوصی باید تحرک پیدا کند و با همه توان خود وارد عرصه کار و تولید شود.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از بخش خصوصی است، تصریح کرد: فعال بودن انجمن های غیر دولتی زمینه را برای داشتن اقتصادی پویا فراهم می کند.

استاندار مرکزی با تاکید بر توسعه صادرات غیر نفتی، گفت: تولید باید با هدف صادرات و رقابت در بازارهای جهانی باشد و باید برای رفع موانع قانونی و مشکلات موجود در زمینه توسعه تجارت خارجی و صادرات غیر نفتی تلاش شود.

گفتنی است در این جلسه اعضای انجمن مدیران شهرستان ساوه گزارشی از وضعیت موجود انجمن و همچنین مسائل و مشکلات تولید گران و صنعتگران ساوه مطرح کردند.

انجمن مدیران ساوه از سال ۱۳۷۴ به عنوان یک تشکل غیردولتی، با هدف رفع مشکلات صنعت و تولید در شهرستان ساوه تشکیل شده است و هر دو ماه یکبار برای بررسی و رفع مشکلات صنایع تشکیل جلسه می دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.