تیم فوتبال اراک درگروه اول لیگ دسته دو قرارگرفت

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا دهشمند در گفتگو با مهر افزود: تیم آلومینیوم با تیم های صنعت ساری، پرسپولیس گناوه، استان چهارمحال بختیاری، استان کاشان، ذوب آهن نوین، البدر بندر کنگ، کاسپین قزوین، مس سونگون تبریز، کارون خوزستان هم گروه شده است.

وی درمورد آخرین وضعیت تیم گفت: درحال حاضر که تیم درشرایط خوبی به سرمی برد و بازیکنان زیرنظرسرمربی علی نیکبخت به تمرین می پردازند.

دهشمند با بیان اینکه ابوالفضل کمانی، حامدبصیری، احمدعرب زاده به تیم اضافه شده اند گفت: چندبازیکن را هم مانند ابوالفضل قربانی و حسین احمدلو را هم برای بازی به تیم دعوت کردیم که موفق به جذب آنها نشدیم.

وی درادامه اضافه کرد: منصورپورحیدری هم به احتمال زیاد به عنوان مدیرفنی تیم آلومینیوم اراک مشغول به کارخواهد شد.

بودجه امسال تیم آلومینیوم اراک ۷۰۰ میلیون تومان

دهشمند بودجه امسال تیم آلومینیوم اراک ۷۰۰ را میلیون تومان دانست و گفت: امسال تمام تلاش خود رامی کنیم تا تیم آلومینیوم اراک به موفقیت برسد.

گفتنی است که لیگ دسته دوم با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه ۱۰ تیمی از ۱۴ مهرماه آغاز می شود که در نهایت از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه یافته و در دو گروه شش تیمی به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه مستقیما صعود کرده و تیمهای دوم به پلی آف می روند تا تیم سوم صعود کننده مشخص گردد.

همچنین از هر گروه ۱۰ تیمی ۴ تیم ( در مجموع ۱۶ تیم ) به لیگ دسته سوم سقوط می کنند. حال باید منتظر ماند و دید که تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این رقابت ها چه می کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.