برگزاری کارگاه‌های یک روزه “اقتصاد مقاومتی” در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی در اراک برگزار می‌شود، این کارگاه‌های یک‌روزه با حضور اساتید خبره و مجرب کشوری از مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تبیین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

این کلاس‌ها در تاریخ ۱۲ شهریورماه از ساعت ۸ صبح تا عصر همان روز در استانداری استان مرکزی تشکیل می‌شود.

تبیین اهداف و برنامه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوه مجریه و نهادهای حاکمیتی در راستای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی با حضور استاد مجرب محمدابراهیم مداحی رئیس کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام راس ساعت ۸.۱۵ آغاز می‌شود.

دومین کلاس این کارگاه مختص به موضوع تبیین مفاهیم و ضرورت‌های تدوین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و استاد مربوطه محمدجواد ایروانی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعت ۹.۱۵ و به مدت یک ساعت به طول می‌انجامد.

غفور پاک‌نهاد رئیس کمیته قانون‌گذاری مجمع تشخیص مصلحت نظام به بحث درباره ساختار و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در این کارگاه در ساعت ۱۰.۱۵ می‌پردازد.

تحلیل اقتصاد ایران ساعت ۱۱.۱۵ توسط محسن مروعلی دبیر کارگروه دولت کمیته پیگیری و ارزیابی تحقق چشم‌انداز و سیاست‌های کلان انجام می‌شود.

محمدتقی آذرنسب، رئیس کمیته آموزش چشم‌انداز و سیاست‌های کلان نظام، ساعت ۱۲ به تبیین راهبردها و الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در این ساعت می‌پردازد.

استاندار مرکزی، محمدحسین مقیمی هم به تبیین سهم و نقش استان مرکزی در تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌پردازد و در پایان این کارگاه آموزشی اساتید به سوالات پاسخ داده و به یک جمع‌بندی نهایی از این کارگاه می‌رسند.

این کارگاه آموزشی در ساعت ۱۷ به کار خود پایان می‌دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.