عطریاس و تاکید بر تعامل دولت و مجلس در اجرایی شدن طرح های اقتصادی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این مطلب که به قلم ˈعاطفه سادات خلیلیˈ نوشته شده، آمده است: بررسی عملکرد و کارنامه دولت یازدهم در حوزه اقتصادی سوگیری موثر برنامه های کارشناسی را در حوزه اقتصاد نشان می دهد امری که در دولت های قبل با آسیب و چالش روبرو بوده است.

در ادامه این مطلب که به طرح دیدگاه های ˈعلی یوسفیˈ مشاور اقتصادی استاندار مرکزی پرداخته مطرح شده است: زمان زیادی لازم است تا دولت بتواند آثار سو سیاست های غلط پیشین را رفع کرده و برای این مقوله نیاز است که یکسان سازی بدنه دولت و مدیریت تاثیرگذار در سطوح کلان بین مجلس و دولت ایجاد شود.

این روزنامه افزوده است: یکی از ابزارهای دولت برای خروج از رکود تورمی تجارت خارجی بوده که این امر وابسته به رفع تحریم ها است و این مساله نیز با همراهی همه بخش ها محقق می شود.

در ادامه این مطلب آمده است: تک رقمی شدن نرخ ارز و یکسان سازی نرخ ارز مبادله ای و آزاد به عنوان یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم در جلوگیری از رانت است که با قوت انجام می شود.

پاییز امسال در کلانشهر اراک بدون نمایشگاه فصلی، موفقیت طرح الگوی کشوری کشت و پرورش توام ماهی و گیاه در محلات، کمبود سرمایه در گردش ۳۰ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی خمین و اعلام آمادگی وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان مرکزی برای آغاز سال تحصیلی جدید از جمله عنوان های خبری این شماره روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطریاس به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈداود باقریˈ با مشی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.