تفاهمنامه همکاری موسسه خیریه امام علی(ع) و امداد اراک در آستانه انعقاد

در جلسه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اراک با مدیر سازمان مردم‌نهاد خیریه جامع امام علی(ع) پس از تبادل نظر در حوزه دستگیری از نیازمندان و مطرح کردن انتظارات و همچنین توانمندی‌های هر دو مجموعه مقرر شد موارد مطروحه پس از بررسی و تدوین توسط کارشناسان مربوطه در قالب تفاهم‌نامه همکاری مستند و به امضای طرفین برسد .

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – در این دیدار طرفین نسبت به همکاری‌های دو جانبه تأکید کرده و آمادگی ایجاد زمینه‌های گسترده همکاری را اعلام کردند.

همچنین با توجه به ابراز رضایت مدیر کمیته امداد شهرستان از سازمان جامع امام علی(ع) و همچنین تأکیدات وی بر ارتباط مدون با این مجموعه مقرر شد این مجموعه در بالاترین سطح از مساعدت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند شود .

نصیری نیک مدیر امداد اراک در این دیدار تاکید کرد: نگاه امداد به خیریه‌ها دید مقتدرانه نیست و خیریه خوب باید مورد تقدیر و تقویت قرار بگیرد.

مهدوی مدیرعامل سازمان خیریه امام علی(ع) نیز با بیان اینکه نگاه ما به نهادهایی همچون امداد، رقیب‌گونه نیست و به این مجموعه بزرگ و عزتمند به عنوان مرجع نگاه می کنیم، بر لزوم وجود همکاری‌های مستمر و سیستمی جهت تسهیل در کمک‌رسانی به نیازمندان و اعتمادسازی عمومی بین آحاد خیرین بواسطه ارائه عملکرد گسترده و مؤثر تاکید کرد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.