برگزاری هشتمین دوره هفته فیلم و عکس در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حسین شاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از فردا به مدت چهار روز در محل فرهنگسرای آیینه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این دوره روز دوشنبه نوزدهم خرداد ساعت ۱۷ با افتتاح نمایشگاه عکس که شامل ۳۰ اثر از ۱۶ عکاس عضو انجمن سینمای جوانان اراک است، در محل نگارخانه استاد اسماعیل آشتیانی در فرهنگسرای آیینه و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی هنری و علاقمندان عرصه عکس و فیلم آغاز می‌شود.

به گفته وی در این روز در دو نوبت نمایش فیلم‌های کوتاه اعضای این انجمن در محل سالن اصلی از ساعت ۱۷.۳۰تا ۲۰ شب پخش خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های نمایش فیلم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته در نوبت بعد از ظهر ادامه می‌یابد، گفت: در این ایام سه برنامه جنبی شامل نشست تخصصی در حوزه عکس با حضور استاد حسن غفاری و نشست تخصصی در فیلمنامه با حضور استاد عباس شیرمحمدی برای علاقمندان برگزار می‌شود، همچنین نشست و گفت‌وگو با فیلمسازان جوان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

شاکری بیان کرد: در این مدت ۳۵ فیلم کوتاه از ۳۱ فیلمساز جوان استان و همچنین ۱۳ فیلم کوتاه از منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز به نمایش در می‌آید.

وی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره روز پنج شنبه ساعت ۱۸ همزمان با شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) در محل سالن اصلی فرهنگسرای آیینه با اهداء لوح یادمان به صاحبان اثر و یک نمایش ویژه فیلم کوتاه به پایان خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.