از سرگیری ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهراحمدی عصر دیروز در مراسم بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام‌خمینی(ره) اراک با اشاره به کمبود تخت برای بیماران در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار داشت: در بیمارستان ولیعصر اراک ضریب اشغال تخت نزدیک به ۱۰۰ درصد است یعنی برای بیماران و آسیب دیدگان جایی دیگر نیست.

وی افزود: با توجه به کمبود تخت و سالن در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شدن بیماران آسیب‌دیده در راهروهای بیمارستان در شأن مردم استان و نظام اسلامی نیست چراکه زمانی که در راهروها قدم برمیداری چهره بسیار ناپسندی به بیمارستان داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: با همکاری و مشارکت‌های مسئولان دستگاه‌های اجرائی بعد از مدت‌ها سال‌ها ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرگرفته شده است.

طاهراحمدی با اشاره به ساخت دوباره بیمارستان ولیعصر(عج) گفت: ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهر از سرگرفته شده و در سال آینده بیش از ۳۵ درصد کار اجرایی آن تمام می‌شود.

وی افزود: با توجه به بودجه‌هایی‌که دولت در حوزه سلامت به استان اختصاص می‌دهد امید است که تا ۳ سال آینده این کار را اجرائی و به پایان برسانیم تا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: به منظور تحول نظام سلامت تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده و اقدامات ارزشمندی در این راه انجام شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.