جبران کمبودها با افزایش تعداد تاکسی‌ها در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، رضا علینقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، اظهار داشت: تغییر قیمت کرایه‌های تاکسی به واسطه کار کارشناسی و براساس نرخ تورم و کیلومتر تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها چیزی در حدود ۲۰ درصد است، گفت: این افزایش تنها در برخی نقاط شهر ایجاد شده است و تاکسی‌های برخی مسیرها نیز همچنان با قیمت قبل خود فعالیت داشته باشند.

علینقی‌پور شماره پیامک ۱۰۰۰۷۹۹۳ را سامانه دریافت شکایات مردم عنوان کرد و افزود: در صورتی که تاکسی در مسیرهایی که تغییر قیمت نداشته‌اند کرایه بیشتر دریافت کند، شهروندان می‌توانند با ارسال کدی که در پشت شیشه تاکسی‌ها درج شده است و همچنین پیامی مبنی بر عدم رعایت نرخ‌نامه شکایت خود را به سازمان برسانند و قطعاً با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت‌نام واگذاری تاکسی‌ها در حال انجام است، اضافه کرد: به منظور جبران کمبود تاکسی، در راستای اشتغال‌زایی و همچنین تبدیل به احسن تاکسی‌ها این اقدام انجام می‌شود که متقاضیان پس از مراجعه به سایت سازمان و ثبت‌نام می‌توانند مدارک لازم را تحویل سازمان بدهند و در خصوص انجام مراحل بانکی نیز اطلاعات لازم ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اراک اظهار داشت: در خصوص انتقال خطوط تاکسی‌ها و انجام فازهای دیگر هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است اما، قطعا به منظور کنترل ترافیک، کمک به کاهش آلودگی هوا و رفاه حال شهروندان در صورت نیاز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.