اظهارات سرپرست دانشگاه آزاد اراک در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نظام آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک، دهم اسفند در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد ساوه، گفت: مجتبی جعفرزاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و دارای سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی درخشان در این واحد دانشگاهی است و ریاست واحدهای بروجرد و نراق را به‌عهده داشته و مدیر موفقی در منطقه محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با انتصاب جعفرزاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساوه منشأ خیر و برکت برای واحد ساوه و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم و دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ مرکزی با اشاره به اینکه جابجایی رؤسای واحدهای دانشگاهی به‌علت عملکرد ضعیف افراد نبوده بلکه به‌منظور چرخش نخبگان و استفاده از تجارب مدیریتی و شایستگی‌های افراد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد، اضافه کرد: هر مدیری که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قبول مسئولیت می‌نماید به‌‌نوعی فداکاری و ایثار کرده است.

نظام‌آبادی در ادامه با بیان اینکه توجه به کیفیت‌بخشی در واحد ساوه از اهمیت خاصی برخوردارست، اظهار کرد: واحد ساوه دارای رتبه دوم در استان مرکزی است و از نظر فضای فیزیکی، هم‌فکری و همدلی و وحدت رویه دانشگاهی موفق و دارای جایگاهی مطلوب می‌باشد.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی در ادامه گفت: تکریم ارباب رجوع از اهداف مهم دانشگاه است که باید با دقت، سرعت، کیفیت توأم با اخلاق‌محوری و منطقی باشد و در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه شود.

نظام‌آبادی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی در امور آموزش و پژوهش و حرکت به‌سوی ایجاد یک دانشگاه کارآفرین با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های دانشگاه یکی دیگر از اهداف دانشگاه است که مدیران با سعه صدر، استفاده از تجربیات دیگران، خلاقیت و هوشیاری حرکت هدفمند و رو به جلوی خود را با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی ریاست عالیه دانشگاه آغاز نمایند.

این مقام مسئول در پایان، بیان کرد: به‌زودی دبیرخانه انتصابات به‌منظور تسریع در انجام امور اداری و انتصاب رؤسا و معاونان واحدهای دانشگاهی در منطقه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات مهدی پرویز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در یک سال گذشته تقدیر و مجید گندمکار به‌عنوان سرپرست پردیس علوم تحقیقات ساوه معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.