آصفری: ولایتمداری و دینداری شرط اصلی کاندیداتوری در انتخابات شوراها

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند کاندیداتوری افراد ولایتمدار و دیندار است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حسن آصفری ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در همایش هیات های نظارت بر انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی افزود: داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند باید دیندار، ولایت مدار، قانونمدار و دردمند مردم باشند تا بتوانند با درک شرایط و مشکلات پیش روی مردم در راستای حل مشکلات پیش روی آنها گام بردارند.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان مرکزی گفت: باید تلاش کرد افراد دارای صلاحیت وارد انتخابات شوند و از ورودد افرادی که دنبال زرو زور و مقام هستند به این انتخابات باید جلوگیری شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه از فعالیت ۳۴ هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی خبر داد و گفت: این هیات ها در مناطق ۳۴ گانه استان مرکزی مستقر خواهند شد.

آصفری با بیان این که شوراهای اسلامی شهر و روستا در تمامی مناطق شهری و روستایی دارای سکنه استان مرکزی برگزارمی شود گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای انتخاب ۳ عضو اصلی در روستاهای دارای تا  یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، انتخاب ۵ عضو در روستاهای دارای یک هزار و ۵۰۰ نفر به بالا، انتخاب ۵ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل در شهرهای تا ۲۰هزار نفر جمعیت، انتخاب ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل در شهر های از ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار نفر جمعیت، انتخاب ۹ عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل در شهرهای ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، انتخاب ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل در شهرهای ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار جمعیت و انتخاب ۱۳ عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل در شهرهای دارای ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار نفر جمعیت برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز تائید صلاحیت معتمدین هیات  نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز ۲۱ فروردین ماه جاری بیان داشت:  فرمانداران و بخشداران بایداعضای هیات های اجرایی ستاد انتخابات خود را معرفی کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی تاکید کرد: تائید صلاحیت اعضای هیات های اجرایی باید با دقت صورت گرفته و دراین مسیر با آبروی کسی بازی نشود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.