آصفری:مسئولان با خدمت‌رسانی صادقانه آسایش مردم را فراهم سازند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی ‌قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، محمدحسن آصفری، منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، ۲۲ تیرماه به همراه فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مسئولان در جریان بازدید از روستای وفس و کمیجان، گفت: خدمات‌رسانی در جهت رفاه و آسایش مردم در برقراری نظم و امنیت مهم و ارزنده است.

وی افزود: همه مسئولان در تلاش هستند با خدمت‌رسانی صادقانه در زمینه‌های مختلف موجبات آسایش مردم را فراهم سازند. خدمت‌رسانی به مردم محروم و نقاط دور افتاده و صعب‌العبور انگیزه خدمت را در مسئولان بیش از پیش شکوفا می‌سازد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در ادامه با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت و آسایش مردم در همه نقاط استان، افزود: در راستای خدمت صادقانه همه مسئولان به مردم و احترام ویژه به اقشار زحمتکش و به ویژه محرومان، پلیس به‌عنوان امین جامعه از هیچگونه خدمت‌رسانی در حوزه وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: حضور پلیس در برقراری ثبات امنیت تنها به برخی از مناطق و تعدادی از مردم اختصاص ندارد و متعلق به همه مردم است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم مسئولان با شنیدن سخنان اهالی روستا در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفتند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.