برگزاری سومین نشست کمیته روستایی ستاد انتخابات استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیامک سلیمانی در سومین نشست کمیته روستایی ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: از این تعداد ۸۴۲ شعبه أخذ رأی ثابت و ۷۳ شعبه سیار خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین صلاحیت چهار هزار و ۷۱۳ نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی به تأیید رسیده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری مرکزی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در مناطق روستایی استان اندیشیده شده است، عنوان کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا با همکاری ۶۷۴ دهیاری و ۲۳ بخش استان برگزار می‌شود.

سلیمانی با بیان این‌که کمیته روستایی ستاد انتخابات گروه ارزیاب عملکرد بخشداری و دهیاران را در حوزه انتخابات تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته پس از پایان انتخابات از دست‌اندرکارانی که عملکرد مطلوب و برتری داشته باشند، قدردانی خواهد شد.

وی گفت: شوراهای اسلامی از دستاوردهای مهم نظام و رکن اثرگذار در توسعه و تصمیم‌سازی روستایی است که امید می‌رود مردم با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه زمینه عمران و آبادانی بیش از پیش روستاها را فراهم کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مرکزی بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات تأکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شکست تمام توطئه‌های دشمنان می‌شود.

در این نشست نماینده بخشداران و دهیاران استان مرکزی به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.